Meme de torn

Faré el mem de torn o és el meu torn de fer el mem, ja no ho sé del cert..sis coses que m'agraden (catalan version):

1. L'olor del cafè acabat de fer, sobretot si és al matí.
2. Les sobretaules. Cal tenir temps i ganes de conversar.
3.Passejar, caminar, etc...Sobretot en pla.
4.Els mimus també m'agraden. Com a tothom, suposo.
5.Les crispetes de blat de moro saladetes. Acabades de fer.
6.Dormir, dormir, dormir...ben tapada amb el nòrdic mentre plou a fora...

I no li passo el meme a ningú més, a patir d'aquí que cadascú reflexioni què li agrada més i ho podem compartir davant un cafè, una cerveseta..etc...

Comentaris

manu ha dit…
Aquests són els memes que m'agraden... els que no t'encolem :)

T'agraden coses molt normaletes. Això està molt bé.
Replicant ha dit…
Bé, passats els primers, no m'agraden massa els memes, la veritat...

L'aroma del cafè és gairebé un vici, m'encanta..
Lògicament, akests són els meus gustos "publicables", je
Anna ha dit…
L'aroma del cafè és gairebé un vici, m'encanta..
Ja som dues! Però clar...a mi m'agrada tan omés ingerir-lo... (així està el meu pobre isstema nerviós...)

Lògicament, akests són els meus gustos "publicables", je

No ho hem dubtat en cap moment! :-P
Replicant ha dit…
Més aviat va pel comentari de "t'agaden coses molt normaletes"...
Ep, que també sóc una mica friki, eh?

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II