Gone with the wind (o la neu)

Com cada any nou el personal ens dediquem, o no, a rumiar bons desitjos (o covejar, aneu a saber).
Algú ha suggerit que podríem felicitar el 2010 directament vist el panorama (o el que ens volen fer veure).I ningú s'escapa d'aquest revolt de món: els tres reis mags (abans de l'ERO corresponent) han estat acusats de competència deslleial pel gras Pare Noel. Ell, en el seu rol de patró, sembla que té greus problemes de personal, i els sindicats d'elfs han pres mesures contundents

Publicada al magazine de la Vanguardia el 4 de gener
PD: espero que els Reis us duguin moltes coses bones, materials i inmaterials...

Comentaris

Anna ha dit…
A mi m'h dut un ERO... :-(
(Bé...i alguna cosa més...)

(i jo ja vaig felicitar el 2011 directament...No sigui que fem curt....)
manu ha dit…
I jo que pensava que el negatiu era jo...
Replicant ha dit…
K consti que ha acabat el post desitjant bones coses!, amb la que està caient..;)
Cristina ha dit…
Jo tanco el ulls, a veure si passa tot ràpid i no m'entero gaire...
Anna Catalan ha dit…
Salut primer de tot!!! Després jo he demanat una cosa que espero per fi poder-me comprar aquest any, i que em durarà molt més que una possible parella (un altre desig que s'acostuma a demanar). No és per ser materialista però vist com està el panorama...

I ara essent utòpics: Pau a l'Orient Mitjà i que tothom pugui guanyar-se la vida i que, com a mínim, tingui les seves necessitats primàries cobertes!

Petons.
Juanma ha dit…
Qué apropiado el chiste gráfico. Lo que no se distingue es si los dos Reyes Majos que quedan son los auténticos o unos becarios o unos contratados por ETT... :-(
Replicant ha dit…
Les preguntan por Baltasar o sea que creo que son los auténticos, pero vete a saber en q condiciones han trabajado toda la vida...

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II