Una rosa és una rosa

Per compensar que aquest any no he escrit res per Sant Jordi (a diferència del 2007 i el 2008), he anat al Parc de Cervantes...Ja sé que no sóc original,un que passava ja va fer un post rosaci però em venia de gust passejar-m'hi encara que fos a misses dites, com se sol dir (parlo del Concurs Internacional de Roses Noves).
M'agraden les roses. Sobretot les que són diferents (per color, aspecte..). I sí, m'agrada que facin olor de rosa...ves, les de pernil salat tampoc estarien malament, però no cal confondre al personal que ja estem tots prou liats.
Dia normalet, amb resol, caloreta i molta gent (és el que té el diumenge), més aviat granadets...
Alguns exemplars:
La blaugrana avellutada


Rosa taronja

Rosa amb "extres golafres" o com es va posar l'animalet...Va arribar una vespa, jo em pensava que podria retratar algun combat tipus "abeja maya" però no hi va haver sort (o si), la vespa va optar per marxar en veient la "feinada" de l'abella (o el que fos).

Rosa blanca amb piquets rosadets, "a topos" ...aquesta és anglesa

I per últim, la rosa rosa
 
En fi, que n'hi ha per tots els gustos.Passejada altament recomanable, les flors ara estan esplèndides...No apte pels al.lèrgics als pòlens, això sí...Bé, també existeixen els antihistamínics...

Comentaris

Anna ha dit…
Maques, maques....
Esclar que no m'importa, Replicant! Jo també tinc algunes fotos amb abelles a les roses, encara no he pujat al Flickr totes les que vaig fer aquell matí.

Vas veure si encara hi havia plantades les del concurs? O ja no hi són? Hi hauré de tornar a passar un dia d'aquests...
Replicant ha dit…
Oui, monsieur, les del concurs estaven plantades en un parterre especial..vull dir totes juntes.
Jo també hi hauré de tornar a passar per dos motius: a) encara me'n queden per veure, B) crec que per allà darrera surt un dels camins de Collserola...
@Anna: merci, vostè sí que és maca!
manu ha dit…
No tens roses al teu jardinet?
Replicant ha dit…
Se'm rosteixen...
manu ha dit…
Un mes sense actualitzar ja...

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II