Hopenhaguen


Immersos en aturar (o fer que ho intenten) el canvi climàtic, una campanya danesa ha canviat el nom de la ciutat de la sireneta per "Hopenhaguen" de l'anglès "hope" (esperança). Com diuen que l'esperança és l'últim que es perd, el Parlament Europeu (Welcome to the European Commission’s Click a Tree website)presenta una campanya de plantada d'arbres arreu, amb instruccions per escrit a la web. De fet, ens avisen de que no siguem cafres i plantem arbres a casa dels altres sense el seu permís i que tampoc ho fem a la via pública. M'ha quedat clar que si vull plantar un arbre a la Diagonal haig de demanar-li permís a l'excels Ajuntament de "Carcelona", no fos cas que em multessin, cosa que no farien si em passejo en boles a peu o dalt una bici ecològica i sostenible...o ara que hi penso, si intento plantar un arbre en boles a la via pública, colaria?.Tampoc tinc clar on el podria plantar, amb l'amor etern per les places dures que té el consistori municipal.
I l'objectiu de la campanya uropea?, el cas és que no ho acaben d'explicar però se suposa que és l'absorció del famós CO2, l'autèntic dolent de la peli que a partir d'ara serà perseguit fins i tot pels Estats Units, preparat, Horatio, que se't gira feina!!!.
Bé, la qüestió és que jo ja tinc dos arbres que viuen feliços i contents a la terrassa...llàstima que ja comencen a tenir una edat i no els puc presentar com acabats de plantar...ver per on!.
BSO: everybody hurts


Comentaris

manu ha dit…
La veritat, jo no tinc gaire hope en aquesta gentussa...

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II