Benvolguts reis mags...


Vist a La Vanguàrdia del 5 de gener...
Els reis van una mica perduts,potser estaven intentant esquivar un peatge d'autopista o potser la nit és massa negra i han hagut d'orientar-se amb el gps...sigui com sigui, espero que arribin a bon port i que us duguin mooolts regals.
PD: jo em m'he demanat que em toqui la loteria però com no he comprat cap número...
PD1: l'alternativa que desitjo és un scanner de cos sencer, d'aquests que sembla ara que posaran als aeroports els holandesos...Per estalviar feina, sabeu?.No sé si els reis (mags) m'ho portaran...

Comentaris

Em sembla que els reis d'Orient encara no reparteixen dècims...
Replicant ha dit…
Precissament, me l'hauria d'haver comprat (el dècim), k la porto clara, vaja...I per postres, ni fava ni rei...;)
Anna ha dit…
A mi m'han portat tot el que he demanat... (la clau està en demanar poc i negociar directament amb la Visa, que es qui fa de gestor dels regals)
manu ha dit…
Dona, emporta't els raigs x de la feina, no?
Cristina ha dit…
A mi m'han portat tot el que he demanat...

A mi més del que havia demanat. Total, no havia demanat res...;)
Replicant ha dit…
No Manu, a la meva feina no hi ha raigs X, hem d'anar al centre de davant...Creuen que amb un llum ordinari ja n'hi ha prou...;)
Replicant ha dit…
Doncs jo, per demanar,que no quedi...

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II