Control de danys

Ja hi som de nou, finiquitades les festes de Nadal (o del solstici d'hivern segons alguns tossuts) tornen la rutina diària i... les rebaixes!!. Generalment cal estrènyer el cinturó per intentar que no fugin els (pocs) euros que resten al banc i afrontar "la cuesta de Enero" amb garanties...Sí solen quedar-se a fer-nos companyia els dipòsits lipídics corporals (cadascú se'ls sap), de dinàmica incontrolable i que exerceixen una força expansiva cap enfora amb una intensitat inversament proporcional a la massa turronera,neulera i xampanyera ingerides (per unitat de temps). Solució per desturronar-se... i tornar "al redil", la pràctica de l'exercici. I no em digueu que no teniu temps, vegeu,vegeu les imatges...gent que compatibilitzava les festes amb l'esport més sa...Estic per passar-li la taula d'exercicis al Pare Noël (àlies Santa Claus, Babbo Natale), per que deixi de lluir una imatge tan llastimosa de menjador compulsiu de greixos trans...i millori la seva salut (que té molt preocupats als del British Medical Journal)


Exercicis fàcils de fer en qualsevol moment i lloc..
Balasana


Sarvangasana
Vida sana...

Lumbar sana...

Pigeon (sí, es veu que es diu així..)
Thanks to:Cristina...i Anna...

PD1: jo em sembla que començaré la dieta de la pinya...

Comentaris

Anna ha dit…
Estiraments...si...I molts Oooommms per sobreviure al 2010!

Al que fa la sarvangasana amb una cadira, li quedaran les cervicals mones, mones...
Jo diria que la meitat de les fotografies són d'intoxicacions etíliques... :-p
Replicant ha dit…
Intoxicacions etíliques??, inclous la del Pare Noel? (la 1/2+1), je,je,...En realitat és que estan exhausts de tant de fer exercici...
manu ha dit…
Mola aquest ioga, però jo tinc 20 anys de més per practicar-lo.
Replicant ha dit…
Ui, no t'ho pensis pas, "tot" és qüestió de pràctica...;p

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II