La felicitat era això

Anunci de la campanya publicitària d'Ikea més recent...Suposo que volen reforçar la idea de retorn (per gust o per força, segurament més la segona) a la vida senzilla,cassolana, amb espelmetes,crispetes i jugant al trivial o llegint amb una manteta al sofà. En resum, prou ostentar i més anar a les coses bàsiques.
M'he sorprès molt amb els comentaris, majoritàriament de rebuig, que podeu llegir a Youtube. Sembla que no han agradat ni la lletra, ni el cantant-amb un marcat accent argentí que trobo molt escaient , a mi em fa pensar en allò del "psicólogo argentino mostrándote el camino"-ni la música ni el concepte. Què hi farem. Ja és gros que una multinacional reclami el retorn als petits plaers quotidians. Per molts bols per contenir crispetes que venguin i moltes espelmetes aromàtiques, no crec que compensin, ni de bon tros, el negoci dels tractaments d'estètica ni els avantatges de la tarja "bussines club" (see "Up in the air"). I la gent, els petits consumidors, que són els clients potencials del mobiliari "low cost" es cabregen o es posen a discutir sobre si l'esforçat cantaire és l'Arguiñano!!! (les fàbriques han fet molt de mal a les oïdes de la població).País.



PD:però a mi, l'anunci, m'agrada. He dit.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tallers d'artesans de ciutat vella II